Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2014 m. kovo 8 d., šeštadienis

Darbo pokalbis su... Google?




Poryt esu kviečiama į darbo pokalbį su Google atstove. Pati netikiu. Bet tai įrodo, kad svajonės pildosi. Bent jau iš dalies!

Vakar ryte pamačiau laikinos pozicijos darbo pasiūlymą Lietuvoje. Ai, galvoju, galvos juk niekas nenuraus. Per labai trumpą laiką (pati tuo stebiuosi) išverčiau savo CV į anglų kalbą ir išsiunčiau elektroninį laišką. Be jokių motyvacinių tekstų ir skiedimų. Vos su keliais sakiniais. Ir ką Jūs manote? Per valandą gaunu atsakymą - esu kviečiama video pokalbiui specialiai man paskirtu laiku!

Nežinau, kaip man seksis. Galbūt jaudulys viską viską sugadins. Bet esu laiminga vien dėl galimybės pabandyti. Žinau, kad įgausiu neįkainojamos patirties. Ir tiesiog noriu pasidžiaugti kartu, kad gyvenimas kasdien siūlo šimtus galimybių. Tik reikia jomis naudotis. Kiekvienas iš mūsų atsakingas už savo laimę. Ne, aš nesakau, kad karjera suteikia laimę. Tai yra tik laimės dalis. Visada maniau, kad šeima yra didžiausia gyvenimo vertybė. Ir nieko nėra už ją brangiau. Tai pati svarbiausia laimės dalis, sudaranti mažiausiai 99 proc. laimės. Visa kita - tai žmogaus pasirinkimas. Kiekvienos asmenybės vertybės.

3 komentarai: